انريکه: براي من قهرماني پايان فصل مهم است

انريکه: براي من قهرماني پايان فصل مهم است

انريکه: براي من قهرماني پايان فصل مهم است

 

لویس انریکه

لویس انریکه

 بارسلونا ساعتی پیش با برتری 2-0 در زمین رایو وایکانو، صدرنشینی خود را تداوم بخشید و با 19 امتیاز و بدون گل خورده بالاتر از سایر تیم ها در لالیگا یکه تازی می کند. لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی گفت:

 
بازی با رایووایکانو

بازی دشواری بود. می دانستیم مقابل حریفی قرار می گیریم که دوست ندارد توپ را از دست بدهد. در تمام طول بازی ما را تحت فشار قرار دادند اما توانستیم دو گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم.این پیروزی به تیممان قدرت بیشتری در ادامه راه خواهد داد.

رکورد کلودیو براوو

بیش از هر افتخار شخصی که به بازیکنانم می رسد، از پیروزی تیمم خوشحالم. البته برای براوو بخاطر این رکوردی که ثبت کرد نیز بسیار خوشحالم. از عملکرد کلی او تا بدینجا بسیار راضی هستم نه فقط بخاطر رکوردی که بجای گذاشت.

اهمیت حضور براوو در دروازه

نه فقط براوو که تراشتیگن و ماسیپ هم دروازه بانان خوبی هستند. قدرت بازی با پای آنها نیز در سطح بالایی قرار دارد. امروز در مقابل رایو توانستیم فشار بازی را کنترل کنیم و در دقایقی که به هنرنمایی براوو نیاز داشتیم او به وظیفه اش عمل کرد.

متیو

از او همان چیزی را می خواهم که از سایر بازیکنانم توقع دارم. امروز پست بازی او تغییر کرده بود. او یک بازیکن چند پسته است و از این ویژگی او استفاده لازم را می برم.از بازیکنانم توقع دارم در هر پستی که به میدان می روند، بهترین نمایششان را ارئه کنند

صدرنشینی

برای من قهرمانی در پایان فصل مهم است. در حال حاضر چیزی را بدست نیاورده ایم

مسی و نیمار

روند گلزنیشان ادامه پیدا کرد. ارتباط بسیار خوبی بینشان وجود دارد و هرچقدر این ارتباط بیشتر باشد به نفع بارسلونا خواهد بود. از بازدهی این دو بازیکن بسیار خوشحالم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ] [ 12:8 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]